IAB MIXX Awards nagradza wyjątkowe kampanie digital marketingowe, które łączą kreatywne idee z efektywnymi rozwiązaniami. Castorama w konkursie otrzymała dwie brązowe nagrody oraz dwa wyróżnienia.
Na zakończenie IAB MIXX Conference (02.12.2021r.) odbyło się wręczenie nagród IAB MIXX Awards. O złote, srebrne i brązowe statuetki zawalczyły 42 kampanie reklamowe, które otrzymały łącznie 68 nominacji w 15 kategoriach konkursowych. Wśród nagrodzonych znalazła się Castorama z aż dwoma brązami i dwoma wyróżnieniami.
Nagrody dla kampanii digital marketingowych
W konkursie IAB MIXX Awards Castorama otrzymała za kampanię “Dzięki CENEOTOOL zwiększyliśmy sprzedaż nie mono-ofert o 87%” brązy w kategorii DATA DRIVEN & PRECISION MARKETING i PERFORMANCE MARKETING oraz wyróżnienie w kategorii COMMERCE. Natomiast za kampanię
„Czy na Pinterest można sprzedawać?” przyznano wyróżnienie w kategorii COMMERCE. W konkursie pojawiło się 230 zgłoszeń 43 kampanii reklamowych, które łącznie otrzymały 68 nominacji w 15 kategoriach.
Cieszymy się, że wśród tak licznych zgłoszeń nasze kampanie zostały docenione przez jury. Otrzymanie, aż dwóch brązów oraz dwóch wyróżnień to dla nas duży sukces – powiedział Marcin Jabłoński, dyrektor ds. digital Castorama Polska.
Konferencja marketingowa oparta o case studies
Przed rozdaniem nagród odbyła się konfernacja IAB MIXX Conference. W trakcie której Marcin Jabłoński, dyrektor ds. digital Castorama Polska wraz z Mateuszem Dąbrowskim starszym specjalistą ds. performance i programmatic z Xaxis na podstawie case study Castoramy “Dzięki CENEOTOOL zwiększyliśmy sprzedaż nie mono-ofert o 87%” opowiedzieli, o kampanii z wykorzystaniem stworzonego dla Castoramy autorskiego narzędzia Ceneo Tool, które podczas dwumiesięcznych testów podniosło wolumen sprzedaży nie mono-ofert o 87%, przy jednoczesnym spadku wydatków o 82%.
Castorama stara się podążać za klientami, którzy w dobie dostępu do informacji, często korzystają z możliwości porównywania cen produktów dostępnych w różnych sklepach oraz wykorzystują wiele kanałów komunikacyjnych, w celu poszukiwania inspiracji i produktów DIY. Skuteczne kampanie digital marketingowe pozwalają docierać do klientów za pomocą nowych narzędzi oraz kanałów, takich, jak np. Pinterest.