Od kwietnia br. również klienci ukraińskojęzyczni mogą korzystać z infolinii Biura Obsługi Klienta sieci sklepów Castorama. Infolinia w języku ukraińskim to odpowiedź firmy na nowe oczekiwania klientów i aktualne potrzeby rynku.
Infolinia Castorama obsługuje klientów już w 3 językach: polskim, angielskim i od teraz również ukraińskim. Numer do Contact Center Castorama pozostaje niezmiennie ten sam dla wszystkich trzech języków. Dzwoniąc pod numer 690 680 690, rozmowa z konsultantem w języku ukraińskim możliwa jest po wyborze cyfry 8.
Sieć nieustannie pracuje nad udoskonaleniem narzędzi do kontaktu z klientami, w celu zaoszczędzenia im czasu i zaoferowania maksimum wsparcia i najwyższej jakości obsługi podczas całego procesu zakupowego. Teraz również klienci, których językiem ojczystym jest ukraiński mogą bez problemu uzyskać pomoc i wsparcie na każdym etapie zakupów.
W ramach Contact Center Castorama, oprócz telefonicznej obsługi, klienci mogą korzystać również z innych kanałów: chatu, formularza kontaktowego, wizytówek google oraz opinii produktowych.
Pomoc online dostępna jest pod linkiem: połączenie z konsultantem.