W ciągu 6 miesięcy do 31 lipca 2022 r. Kingfisher plc. osiągnął sprzedaż całkowitą na poziomie 6,8 miliarda funtów, notujac wynik lepszy o 16,6% względem okresu sprzed pandemii COVID-19. Castorama Polska, będąca częścią Grupy, osiągnęła wartość sprzedaży na poziomie 913 milionów funtów i zanotowała trzeci wynik w międzynarodowych strukturach.
Castorama jest polskim liderem w sektorze Home Improvement (DIY) jak i wśród profesjonalistów, wyprzedza rynek i wyznacza nowe trendy. Pomimo trudnych warunków, z jakimi przyszło nam się wszystkim obecnie mierzyć, utwierdzamy się w przekonaniu, że dobrze inwestujemy w naszą przyszłość i jesteśmy na najlepszej drodze do jeszcze większego wzrostu. To wszystko nie byłoby możliwe bez ogromnego zaangażowania i nakładu pracy naszych zespół i zdecydowanych działań jak otwarcie trzech nowych sklepów w Stalowej Woli, Mławie i Otwocku czy oddania do dyspozycji klientów usługi Castomatów® we wszystkich naszych sklepach. Stale rozszerzamy także gamę produktów naszych marek własnych, aby dostarczyć naszym klientom jeszcze lepszą wartość w najlepszej cenie, a także rozwijamy ofertę naszych zrównoważonych produktów dla domu w ramach programu „Nasza Sfera”, aby pomóc naszym Klientom prowadzić coraz bardziej oszczędne i ekologiczne domy. Osiągnięte wyniki po raz kolejny potwierdzają naszą pozycję lidera w zarządzaniu doświadczeniami klienta, którzy cenią sobie kompleksowość naszych usług od projektu poprzez produkty aż po montaż, a także profesjonalne wsparcie i doradztwo na każdym etapie zakupu i w najkrótszym czasie.
Pascal Gil, Dyrektor Generalny Castorama Polska