Nasze tendencje sprzedażowe były nadal stabilne, a sprzedaż like-for-like w kwartale o 15,3% wyższa niż przed pandemią. Udało się to dzięki, stałemu wzrostowi naszego udziału w rynku, w tym silny wzrost w Screwfix, TradePoint i Castorama Polska. Podczas, gdy sytuacja na rynku pozostaje trudna, sprzedaż produktów DIY jest nadal wspierana przez nowe trendy w branży, takie jak: prace domowe i wyraźny wzrost inwestycji klientów w zarządzanie i oszczędność energią. Działalność DIFM i handlu jest nadal wspierana przez dobre przygotowanie do prac remontowych w domach. Konkurencyjne ceny pozostają dla nas priorytetem. W obliczu rosnących kosztów życia naszych klientów, jesteśmy zdeterminowani, aby uczynić remontowanie domów dostępne i proste - szczególnie poprzez nasze własne marki, które stanowią 45% naszej sprzedaży."
Thierry Garnier, Chief Executive Officer Kingfisher PLC