Castorama Polska jest kluczowym ogniwem w grupie Kingfisher. Polski rynek stale się rozwija i ma wielki potencjał, dlatego konsekwentnie w niego inwestujemy. W tym roku otwieramy w Polsce setny sklep, a w najbliższych 5 latach planujemy uruchomić około 80 sklepów Castorama w różnych formatach. Każdy rynek na którym działamy, ma swoją specyfikę i swoją historię. Z każdego z nich chcemy czerpać to, co najlepsze i adaptować najlepsze rozwiązania na pozostałe. Działając razem jesteśmy silniejsi.
Nick Lakin, dyrektor ds. korporacyjnych Grupy Kingfisher
Jednym z najważniejszych celów naszej grupy jest osiągnięcie do końca 2040 roku zerowej emisji netto w ramach prowadzonej działalności operacyjnej. W planach jest również osiągnięcie do końca 2025 r. 60% całkowitej sprzedaży ze Zrównoważonych Produktów dla domu. Już teraz w swojej ofercie produktów oznaczonych logiem "CastoSfera" Castorama posiada prawie 10 tys. produktów przyjaznych dla środowiska i planety.
Paweł Świętochowski
Castorama jest największą siecią sklepów typu Home Improvement (DIY) w Polsce i liderem rynku, dlatego posiadamy wszelkie środki i najwyższe kompetencje, aby świadczyć pomoc na każdym etapie budowy, remontu czy urządzania wnętrz. Cele Fundacji Castorama są spójne z profilem funkcjonowania naszego biznesu, wynikają prosto z naszej misji, czyli pomocy potrzebującym w tworzeniu dobrych domów, umożliwiając każdemu poprawę warunków mieszkaniowych. To wsparcie jest bardzo wymierne, a jego efekty widoczne gołym okiem, dlatego naturalną rzeczą jest też rozwój naszego wolontariatu pracowniczego. Organizacje trzeciego sektora, których działalność jest spójna z naszą misją, również mogą liczyć na naszą pomoc materialną. Co więcej, dzięki działaniom fundacji, Castorama staje się coraz bardziej różnorodnym miejscem pracy, budującym prawdziwie otwartą kulturę złożoną z zaangażowanych pracowników i jeszcze bardziej zaangażowanych wolontariuszy.
Paweł Świętochowski
Widzimy potrzebę zmian, dlatego nasza świadomość, jako przedsiębiorstwa, jest coraz większa. Patrzymy na kryzys energetyczny i ekonomiczny, jak na szansę do jeszcze większego rozwoju. Podejmujemy szereg działań, które krótko i długoterminowo pozwolą nam zadbać o naszych pracowników, klientów, lokalne społeczności ale również środowisko. Chcemy rozmawiać o zadaniach i wyzwaniach, które stoją przed nami i mają znaczący wpływ na przyszłe pokolenia. Być może nasze działania posłużą za inspirację innym.
Sławomir Rogowiec, dyrektor ds. klientów profesjonalistów i odpowiedzialnego biznesu w Castorama Polska