W dniu 11 października, podczas gali w warszawskim hotelu Marriott, Castorama została nagrodzona w IV. edycji programu branżowego BLIX AWARDS Wybór Konsumentów. Spółka otrzymała prestiżowy tytuł Prospołecznej Sieci Roku w kategorii Dom i Ogród. O wygranej zadecydowały głosy konsumentów.
W Castoramie od lat konsekwentnie realizujemy strategię odpowiedzialności społecznej i zrównoważonego rozwoju. Razem z naszymi pracownikami i Fundacją Castorama, nieustannie wspieramy potrzebujących w poprawie ich warunków mieszkaniowych. Jesteśmy świadomi też, jak dużym wyzwaniem dla naszego społeczeństwa są zmiany klimatyczne, dlatego wciąż rozwijamy portfolio produktów i usług ułatwiających klientom dbanie o nasz wspólny dom, planetę. Cieszymy się, że nasze działania są dostrzegane przez otoczenie i dziękujemy wszystkim naszym klientom za zaufanie. Jest to dla nas motywacja do dalszej pracy w tym zakresie.
Paweł Świętochowski, dyrektor ds. odpowiedzialnego biznesu Castorama Polska
Andżelika Czechowska, kierownik ds. komunikacji marketingowej Castorama Polska