Castorama Polska została sponsorem tegorocznej edycji Turnieju Budowlanego „Złota Kielnia”, obejmując patronatem programu CastoPro kategorię „Montaż suchej zabudowy”. W trakcie konkursu uczniowie branżowych szkół budowlanych wykażą się swoimi umiejętnościami w pracach wykończeniowych z wykorzystaniem płyt kartonowo-gipsowych. Turniej to wyjątkowa okazja dla młodych fachowców do sprawdzenia się w praktycznych konkurencjach.
Program Castorama CastoPro powstał z myślą o tym, by wspierać fachowców na każdym etapie ich pracy, dlatego dołączenie do partnerów Turnieju Budowlanego „Złota Kielnia” było dla nas naturalnym krokiem, mającym na celu wspieranie najmłodszego pokolenia budowlańców. Cieszymy się, że możemy być częścią Turnieju i wspólnie z NorGips przygotować zadanie konkursowe, które pozwoli młodym fachowcom zaprezentować swoje umiejętności i zdobyć cenne doświadczenie.
Joel Mauries, Dyrektor ds. Oferty Pro w Castorama Polska
Złota Kielnia jest inicjatywą, której rynek młodych, przyszłych wykonawców bardzo potrzebuje. Wiedza teoretyczna połączona z praktyką daje szansę na zdobycie dobrej pracy i wykonywanie jej na najwyższym poziomie, co w przypadku montażu suchej zabudowy jest naprawdę ważne. Podczas tego wydarzenia odbywa się realna weryfikacja zdobytych przez uczniów umiejętności. Nasza firma, będąca niekwestionowanym liderem w sprzedaży płyt gipsowo-kartonowych, obecnym na rynku już od ponad 30 lat, czuje odpowiedzialność za wspieranie edukacji i promuje ją w swoich działaniach. Łącząc siły z dużym partnerem w projekcie CastoPro widzimy ogromny potencjał dla naszej branży i rozwoju kompetencji wykonawców na najwyższym poziomie. Wierzymy, że nasze produkty i wsparcie techniczne pomogą uczestnikom zarówno podczas konkursu, jak i w przyszłej pracy w swoim zawodzie.
Dariusz Bielecki, Kierownik działu DYI, Norgips