Castorama Polska publikuje najnowszy raport ESG, prezentując imponujące wyniki w obszarach zaangażowań społecznych, środowiskowych i zakresu ładu korporacyjnego. Redukcja emisji CO₂ o 67%, całkowite przejście na energię odnawialną w nieruchomościach oraz 41,4% sprzedaży pochodzącej z produktów zrównoważonych – to tylko niektóre z osiągnięć, które wyróżniają sieć na tle rynku.
Odpowiedzialność biznesu to dla nas konsekwentnie realizowana strategia, która buduje zaufanie klientów i wzmacnia pozycję Castoramy jako lidera branży. Efekty mówią same za siebie: znacząco ograniczyliśmy emisję CO₂, do naszej oferty wprowadziliśmy szereg zrównoważonych produktów i zrealizowaliśmy liczne inicjatywy na rzecz środowiska oraz lokalnych społeczności. Nie zwalniamy tempa – nasze ambitne plany obejmują dalszy rozwój podejścia omnichannelowego, coraz mocniej opartego na nowoczesnej technologii oraz kolejne działania, ograniczające wpływ naszej działalności na środowisko.
Sławomir Rogowiec, Członek Komitetu Dyrekcji, Przewodniczący Komitetu Odpowiedzialnego Biznesu Castorama Polska
Ochrona klimatu i ekologiczne inicjatywy
Zrównoważone produkty i wsparcie dla klientów
Wsparcie społeczności lokalnych
Pracownicy i kultura organizacyjna
Doświadczamy zmian w postawach i nawykach klientów i adaptujemy nasze strategie w obszarze personalnym, by jak najlepiej przygotować naszych menadżerów i zespoły na te wyzwania. Nie omijają nas też zmiany technologiczne, które „oswajamy” dla Castoramy dzięki kompetencjom naszych współpracowników. Bogactwo doświadczeń, stażu, historii to przede wszystkim bogactwo kompetencji i solidny fundament do rozwijania naszej firmy przez kolejne lata.
Karolina Urbańska, Dyrektorka ds. Personalnych Castorama Polska