Przeprowadzka rzeszowskiej Castoramy już na finiszu. Popularny market zajął oddalony o kilkaset metrów budynek po dawnym Tesco przy Al. Powstańców Warszawy 13. W nowym sklepie możemy już odebrać zamówienia, skorzystać z wybranych usług oraz zrobić od ręki zakupy w otwartym ogrodzie zewnętrznym i składzie budowlanym. Nowy obiekt to zupełna rewolucja w wyborze produktów dla domu i ogrodu!
Zmiana adresu to to dopiero początek nowości, które oferuje sklep. Jest większy, nowocześniejszy i znacznie wygodniejszy dla klientów. Nowa Castorama oddalona jest o kilkaset metrów od starego sklepu, ale dzięki przejęciu obiektu po Tesco znacznie powiększono ofertę oraz jej możliwości usługowe. Obecny sklep to jeden z najnowocześniejszych i najbardziej okazałych sklepów sieci. Jego wygląd, wnętrze i zaplecze z pewnością zaskoczą dotychczasowych i nowych klientów.
Nowy obiekt zajmuje powierzchnię 17 000 m2, co czyni go obecnie jedynym z największych sklepów w tym regionie z produktami do budowy, remontu i wyposażenia wnętrz i ogrodów. Wewnątrz sklepu pojawiły się niedostępne do tej pory, a bardzo lubiane w innych lokalizacjach sieci, strefy inspiracji. Przygotowano nowoczesne i praktyczne aranżacje kuchni, łazienek czy zestawów mebli do magazynowania. Ofertę wzbogacono o nowe gamy, między innymi pokryć podłogowych, drzwi czy mebli modułowych. Przeprowadzka do nowego, znacznie większego obiektu oznaczała również stworzenie nowych miejsc pracy, powiększony zespół liczy obecnie 193 ekspertów w zakresie ulepszania warunków mieszkaniowych. Pojawiła się również możliwości skorzystania z pomocy profesjonalnych projektantów wnętrz przy tworzeniu wymarzonej kuchni.
Z przyczyn czasowych ograniczeń w funkcjonowaniu sklepów budowlanych nowa Castorama oferuje obecnie różne, bezpieczne formy zakupów. Wiele usług można zamówić zdalnie, a sprzedaż detaliczna jest prowadzona poprzez stronę Castorama.pl. Klienci mogą szybko odebrać zamówienie przed sklepem i przy okazji skorzystać z zakupów w ogrodzie zewnętrznym, który jest otwarty. Wewnątrz obiektu prowadzona jest sprzedaż hurtowa dostępna dla przedsiębiorców wszystkich branż z aktywną działalnością gospodarczą, firm i instytucji.
Dla osób chcących zrobić zakupy od ręki udostępniono możliwość złożenia zamówienia bezpośrednio w punkcie przy sklepie z natychmiastowym odbiorem. Produkty potrzebne na start sezonu ogrodowego takie jak rośliny, sprzęt ogrodowy czy ziemia i kora możemy nabyć w zewnętrznych strefach ogrodowych. A dla budujących i remontujących udostępniono możliwość zakupu materiałów budowlanych przed sklepem
Wszystkie produkty można również zamówić online bądź przez telefon, z możliwością odbioru zamówienia w specjalnie przygotowanym punkcie przy sklepie. Zamówienia są bezpłatnie kompletowane i przygotowane do wydania w czasie do 2 godzin. Dostępne są również punkty CastoDrive, w których można odebrać produkty bez wysiadania z auta. Taka forma zakupów jest wygodna i bezpieczna. Dla osób, które wolą odebrać zamówienie w domu lub pod wskazanym adresem, działa usługa „zamów z dostawą”. Wybrany asortyment może zostać dostarczony do Paczkomatu® InPost lub wysłany firmą transportową lub przez kuriera.
Zwroty, reklamacje czy serwis funkcjonują na tych samych zasadach, w godzinach pracy sklepu. Nadal można korzystać z usług takich jak uruchamianie sprzętu ogrodowego, zamawianie montażu, docinanie płyt oraz, co najważniejsze, z profesjonalnej usług doradztwa i pomocy przy wyborze produktów i rozwiązań dla domu i ogrodu.
Szczegółowe informacje można sprawdzić telefonicznie pod numerem 17 85 82 100 lub online w serwisie sieci. Wszystkie usługi można zamawiać w trybie zdalnym – np. przez telefon.