Sprzedaż Grupy Kingfisher pozostała stabilna i jest o 15,6% wyższa od poziomów sprzed pandemii. Skorygowany zysk przed opodatkowaniem wyniósł dla całej Grupy 758 mln GBP. Castorama Polska osiągnęła wartość sprzedaży na poziomie 1,7 miliarda GBP, ze wzrostem +13,8% LFL i +19,8% w perspektywie 3-letniego LFL.
W ostatnim roku Castorama Polska otworzyła 7 sklepów w Stalowej Woli, Otwocku, Płocku, a także nowe formaty Smart w Augustowie, Mławie, Łomży i pierwszy Express w warszawskiej dzielnicy Ursus. Firma z powodzeniem wprowadziła usługę Castomatów we wszystkich sklepach. Wychodząc na przeciw zamieniającym się potrzebom Klientów Castorama odświeżyła ponad 50 gam produktów, w tym poprawiających efektywność cieplną budynków.
Sieć rozwijała program CastoSfera, oferujący Klientom zrównoważone produkty dla domu, jak eko-logiczne doniczki, których skład stanowi w 50% przetworzona folia LDPE, czy certyfikowane w systemie FSC i PFC produkty zawierające drewno pozyskiwane w sposób zrównoważony.
Castorama poprawiła też własną efektywność energetyczną, wykorzystując w 2022 roku 100% zielonej energii, pozyskiwanej wyłącznie z odnawialnych źródeł energii. Przed sezonem zimowym firma uruchomiła szereg akcji handlowych, m.in. oferującą Klientom gwarancję stałych cen do końca marca br. na ponad 100 produktów.
Castorama Polska Sp. z o.o. jest liderem w kategorii polepszania warunków mieszkaniowych w Polsce. Firma uruchomiła swój pierwszy sklep w 1997 roku. Obecnie prowadzi sprzedaż w 97 sklepach, w różnych częściach kraju i zapewnia dostęp do oferty online za pośrednictwem sklepu castorama.pl. Spółka zatrudnia około 13 tys. pracowników. Castorama Polska Sp. z o.o. jest częścią Kingfisher plc., międzynarodowej spółki posiadającej ponad 1470 sklepów w 8 krajach Europy.
Szczegółowe wyniki finansowe za rok 2022/2023 Grupy Kingfisher plc. dostępne są pod linkiem: