Castorama otrzymała statuetkę Best Brands Award w kategorii Best Brand for Tough Times – najlepsza firma na ciężkie czasy. Najpopularniejsza sieć sklepów z dziedziny DIY (Zrób to sam) w Polsce została doceniona przez klientów za odpowiadanie na ich potrzeby w trudnych czasach. To duże wyróżnienie dla Castoramy, która stale utrzymuje swoje produkty w cenach przystępnych dla wszystkich.
18 maja, w Warszawskim Parku Ujazdowskim przyznane zostały Oscary Marketingu. Podczas tegorocznej gali wręczono nagrody w 6 kategoriach – Best Brand Overall, Best Polish Brand, Best Omnichannel Brand, Best Sustainable Brand, Best Life Changing Technology oraz Best Brand for Tough Time - w każdej z nich nominowanych było, aż 10 firm. Wydarzenie to, zostało zorganizowane, aby docenić firmy za ich rozwój technologiczny, łączenie działalności offline i online, czy zaangażowanie w zrównoważony rozwój. Best Brands to niezależny ranking, wyłaniający najsilniejsze marki na podstawie dwóch wskaźników - faktycznych danych rynkowych oraz więzi i relacji marki z konsumentem. Laureaci nagradzani są na podstawie preferencji konsumentów i ich doświadczeń z marką, a nie subiektywnych opinii jury. W tym roku wśród nominowanych firm znalazła się między innymi Biedronka, Pudliszki, Vinted, a także Castorama, która otrzymała statuetkę w kategorii Best Brand for Tough Times – najlepsza firma na ciężkie czasy.
To dla nas bardzo ważne wyróżnienie pokazujące, iż nawet w tak trudnych czasach, dbamy o naszych klientów, których wzrost cen dotyka najbardziej. Cieszy nas fakt, że to właśnie Castorama otrzymała nagrodę w tak istotnej kategorii. Tytuł Best Brands for Tough Times to potwierdzenie tego, że jesteśmy blisko z naszymi klientami , słuchamy ich i odpowiadamy na ich aktualne potrzeby.
Marzena Zawadzka-Łysak, Dyrektorka ds. Komunikacji Marketingowe Castorama Polska
Best Brand for Tough Times to nowa kategoria stworzona w tym roku, aby docenić pracę firm w trudnej sytuacji ekonomicznej. Inflacja to problem nie tylko konsumentów, ale także właścicieli firm, którzy codziennie muszą zarządzać ważnymi decyzjami finansowymi. Marki wyróżnione w plebiscycie, to nie tylko firmy odnoszące sukces ekonomiczny i komercyjny, ale także wywołujące konkretne emocje, zapadające w pamięć i powodujące pozytywne skojarzenia. Te wszystkie kryteria spełnia Castorama, która otrzymała tę nagrodę. Castorama od 26 lat działa w dialogu ze swoimi klientami i odpowiada na ich aktualne potrzeby.