Zgodnie z oczekiwaniami, Kingfisher osiągnął wzrost sprzedaży o 0,3% do 3,3 mld GBP, przy spadku sprzedaży LFL o 0,9%. Castorama Polska osiągnęła sprzedaż na poziomie 445 mln GBP, notując wzrost o 3,1%. LFL wzrósł o 0,4%, wspierany przez poprawę otoczenia konsumenckiego i rozwój programu lojalnościowego CastoPro, dedykowanego klientom profesjonalistom.
W porównaniu z IV kwartałem poprzedniego roku obrotowego, Castorama Polska odnotowała poprawę trendów sprzedaży LFL w głównych kategoriach, z dobrymi wynikami w kategorii budownictwo i stolarka, kuchnia oraz narzędzia i sprzęt. W I kwartale Castorama otworzyła jeden sklep wielkoformatowy w Pile i jeden sklep w formacie Smart w Grójcu. Sieć jest na dobrej drodze do osiągnięcia celu, jakim jest otwarcie w tym roku finansowym w sumie pięciu nowych sklepów.
Na dobre wyniki Castoramy miał wpływ również uruchomiony w lutym tego roku program lojalnościowy CastoPro, który cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem klientów.