Sylwester, Agnieszka i Piotr to pracownicy Castorama, których poznamy w nowej kampanii sieci z okazji jej 25 lat obecności na polskim rynku. Za ich pośrednictwem firma pragnie podziękować wszystkim koleżankom i kolegom, za ich codzienną pracę i zaangażowanie, które składają się na sukces firmy i spełnienie marzeń wielu Polaków o idealnych domach i mieszkaniach. Kampania z wizerunkiem trojga pracowników potrwa do połowy kwietnia br. i jest częścią obchodów dwudziestopięciolecia Castorama w Polsce.
Połączenie pracy z pasją do majsterkowania jest, i zawsze było, cechą wyróżniającą pracowników największej sieci home improvement w naszym kraju. Sylwetki osób reprezentujących wszystkich pracowników Castorama są świetnym przykładem na to, jak różnorodne i wartościowe osobowości składają się na zespoły Castorama na terenie całej Polski i jak świetną pracę wykonują na co dzień, a ich pasje wykraczają również poza DIY.
Sylwester, jak wielu innych pracowników Castorama, jest złotą rączką, który pasją do tworzenia nowych rzeczy zaraża swojego syna. Swoimi pracami, udowadnia, że wszystko, co tworzy, jest najwyższej jakości. Z Castorama związany jest już od 17 lat, aktualnie pracując na stanowisku kierownika w zespole Logistyki.
Agnieszka jest doradczynią związaną z firmą od 18 lat. Od kilku lat, jest również jedną z koordynatorek prowadzących zajęcia „Majsterkowo”, w ramach których pomaga rozbudzać wyobraźnię, rozwijać zdolności manualne i zwiększać świadomość ekologiczną wśród najmłodszych.
Piotr rok temu dołączył do zespołu Castorama, ale już wie, że zostanie na dłużej. Tak jak niejeden doradca Castorama jest zawsze pomocny dla klientów, koleżanek i kolegów – każdy może na niego liczyć. Pracę łączy z niecodzienną pasją do renowacji samochodów, w szczególności vanów.
Przedstawione w kampanijnych spotach trzy historie osób, różni zatem staż pracy, wiek czy konkretna pasja do majsterkowania. To, co ich łączy, to najwyższa jakość pracy, otwartość na potrzeby innych czy poczucie wyjątkowej wspólnoty, które naturalnie wpisują się w wartości firmy.
- Castorama jest miejscem, w którym każdy może czuć się częścią zespołu i jest doceniany za to, jaki jest i kim jest. Dlatego obchodzone w tym roku dwudziestopięciolecie firmy jest oczywistym momentem aby w wyjątkowy sposób podziękować naszym pracownikom – to dzięki nim z naszej szerokiej oferty rozwiązań i produktów korzysta ogromna rzesza klientów, a sama Castorama jest po prostu ulubioną marką Polaków. Jestem przekonany, że czerpiąc z naszego DNA, tradycji, historii, doświadczenia i energii fantastycznych ludzi, jesteśmy na dobrej drodze, aby dalej rozwijać się i kreować lepszą przyszłość dla nas wszystkich. – tłumaczy Sławomir Rogowiec Dyrektor ds. Personalnych i Odpowiedzialności Społecznej w Castorama Polska.
Castorama Polska jest liderem w kategorii home improvement w Polsce – prowadzi sprzedaż w 90 sklepach w kraju, zapewnia klientom szeroki dostęp do oferty on-line. Obecnie sieć zatrudnia prawie 13 tys. pracowników, z czego 20% stanowią osoby z ponad 15-letnim stażem pracy, prawie 47% pracowników pracuje od minimum 10 lat, a 62% zatrudnionych związana jest z firmą od co najmniej 5 lat. Pierwszą umowę o pracę firma proponuje zawsze na okres 12 miesięcy, bez okresu próbnego, a kolejną na czas nieokreślony. Umowy bezterminowe stanowiły zawsze około 90% wszystkich umów z pracownikami sieci a współczynnik wewnętrznych awansów od lat utrzymuje się na poziomie ponad 90%. Castorama zapewnia swoim pracownikom wyjątkowo rozbudowane świadczenia pozapłacowe i w sposób ustrukturyzowany z powodzeniem wspiera wolontariat pracowniczy.
Firma od początku działalności w Polsce podkreśla znaczenie swoich Pracowników, umieszczając w kampaniach reklamowych sylwetki kompetentnych doradców służących klientom swoją wiedzą i pomocą.
Premiera pierwszego spotu w ramach urodzinowej kampanii z udziałem pracowników odbyła się 23 marca 2022 r. i potrwa do połowy kwietnia. Z okazji swoich 25 urodzin Castorama stworzyła również specjalną stronę poświęconą obchodom ćwierćwiecza w Polsce 25 lat Castorama w Polsce.
Za przygotowanie urodzinowej kampanii z udziałem pracowników Castorama odpowiada dom produkcyjny Watchout Studio, za kreację 2012 Agency, za obsługę mediową Mindshare Polska.