Zrozumiałem jak istotną rolę ogrywa kultura i szacunek wobec ludzi w miejscu pracy. Tutaj ludzie nie przychodzą do pracy, a do swoich koleżanek i kolegów. Ta atmosfera, ten klimat przekłada się na motywację do podejmowania wyzwań. Co równie ważne, bez względu na to czy pracuje się fizycznie, czy umysłowo, każdy pracownik ceni swoją pracę...
Daniil z Działu Klient i Digital o swoich doświadczeniach z pobytu w sklepie
Zgłosiłam się do tego programu, ponieważ chciałam nauczyć się czegoś nowego. Niestety większość oferowanych na rynku staży w dalszym ciągu oznacza delegowanie stażystom zadań stereotypowych takich jak parzenie kawy czy robienie ksero. Obietnica, że mogę się czegoś nauczyć była dla mnie bardzo ważna. Już po pierwszych dwóch dniach wiem, że dobrze wybrałam, gdyż z każdą godziną zdobywam nowe kompetencje.
Weronika z Działu Handlowego
Dzięki stażowi, jego uczestnicy uczą się uniwersalnych kompetencji, które są potrzebne na rynku pracy, jak i w życiu codziennym. Staż jest wymagający i stażyści są traktowani poważnie, po partnersku, dostają konkretne zadania, poznają tajniki pracy w Castorama - to ogromne wsparcie dla całego zespołu.
Katarzyna Ścipień. Kierownik ds. Talentu i Rozwoju w Castorama Polska.